Saltex osallistui syksyllä 2019 Kölnissä järjestetyille FSB-messuille. Positiivista palautetta kerännyt osasto loi ainutlaatuiset puitteet asiakkaiden kohtaamiseen ja tuote-esittelyyn.
Liikuntapaikkarakentamisen Pohjoismaiseen markkinajohtajaan, Unisport-konserniin, kuuluva Saltex on erikoistunut tekonurmikenttien, -pintojen ja -alustoiden tuottamiseen, kehittämiseen, myymiseen ja toimittamiseen erikokoisten liikuntatilojen ja urheiluhallien tarpeisiin. Yritys osallistui syksyllä 2019 Kölnissä järjestetyille FSB-messuille 88 m2 osastolla.
Suunnittelun lähtökohta oli tuoda yrityksen brändi ja tuotteet esille raikkaalla tavalla sekä luoda viihtyisät puitteet asiakas- ja kumppanikontaktien kohtaamiseen. Yrityksen päätuotteet, tekonurmikenttä komponentteineen, haluttiin paitsi integroida osaksi osastoa myös luoda ratkaisuja, jotka ovat myöhemmin hyödynnettävissä yrityksen omissa tiloissa tapahtuvaan tuote-esittelyyn.
Tuotteet esille ja brändi näkyväksi
Showroomin lattiapinta päällystettiin Saltex-tekonurmella. Tuote-esittelypisteeseen tehtiin puusepäntyönä tuote-esittelytasot, jotka messujen päätyttyä toimitettiin yrityksen Alajärven tehtaalle. Tyylikkäiden neuvotteluhuoneiden avulla varmistettiin rauhallinen ympäristö keskusteluille sidosryhmien ja asiakkaiden kanssa. Huomionherättäjinä osastolla käytettiin LED-screenejä, jotka sijoitettiin näkyvälle paikalle osaston korotettuihin rakenteisiin. Standin AV-teknikko oli paikalla koko tapahtuman ajan, varmistaen palvelun laadun ja toimivuuden.
“Messut menivät todella hyvin ja saamamme palaute oli pelkästään positiivista, niin omalta henkilöstöltämme kuin asiakkailtammekin. Standi People Oy:n yhteyshenkilöt paikan päällä ja jo ennen tapahtumaa tekivät osallistumisesta huoletonta ja lopputulos ylitti odotuksemme,”
toteaa Unisportin markkinointijohtaja Sami Verno.